سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ptc چیست

سلام خدمت کاربران عزیز در این بخش قست دارم در مورد راه کسب درامد صحبت کنم

بسیاری از ما دوست داریم در کنار فعالیت های اینترنتی که در روز داریم یک کسب درامد هم کنیم

ولی باید اگاه باشیم که گرفتار کلاه بردارها نشویم.شما میتوانید روزانه بین 20دقیقه فعالیت کسب درامد کنید

در سایت های خارجی کسب درامد دلار کنیم کاملا واقعی در ادامه مطلب باما باشید تا روش کسب درامد باز گوکنیم

سایت های خارجی و ایرانی هستند به نام PTC کار این سایت ها این که مثلا یک نفری که سایت داره میخاد بطوره

طبیعی امار یا بازدید خودش رو بالا ببره مثلا روزی 5000بازدید اون اقا به یکی از سایت های ptc مراجعه میکنه و با پرداخت

پول که به سایت کسب درامد داده باید بازدید روزانه داشته باشه.ptcمیاد این سایت هارو برای کاربراش میزاره مثلا روزی5 سایت

یا10سایت و کاربران باید روی این تبلیغات کلیک کنند و وارد سایت بشن و30ثانیه صبر کنن و بعد از 30ثانیه با ازای هر کلیک هزینه ای

به شما داده میشه ک بین0.001 یا0.02 دلار است.

توجه داشته باشید که این گونه سایت ها زیاد هست هم در ایران هم خارج و عده ای میخان سو استفاده کنند مثلا شما فعالیت میکنید و پس  وقت گرفتن پول زیر کار در میروند ولی من سایت های که خودم در ان ها فعالیت دارم رو به شما پیشنهاد میکنم

تا شما با خیال راحت کسب درامد کنید

منتظر اموزش و ترفند ها باشید